Misschien leuk meertje en restaurantje, maar overnachten mag niet meer ( zie foto )

joris---vero

Onder de bomen naast de boulesbaan of in de zon naast de tennisbaan. Keuze genoeg en plek genoeg. Leuk meertje. Volop afvalbakken. Restaurant op terrein. Prima plek en heerlijk rustig in de nacht. Aanrader.

fstuif

Groot terrein, petanque en tennisbaan,wij staan rondom de petanquebaan met de camper, onder de bomen.Volop bedrijvigheid door petanque spelers; mooie wandeling rondom het meer ( 30 minuten ) rustige en veilig aandoende plek. Afvalcontainers aanwezig, verder niets. Wij vinden de locatie een aanrader!

Parking