Kleine camping op een prachtige lokatie. Wie op zoek is naar rust, natuur en gemoedelijkheid kan hier zijn hart ophalen. Zeer vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Een echte aanrader.

Bedankt & hopelijk tot ziens. Fijne reizen! 🌞

• mei 2022

Confra

Bedankt Confra voor de mooie waardering! Om dit stukje unieke natuur te beschermen gaan we zorgvuldig om met water, wordt er gebruik gemaakt van led en solar verlichting en verminderen we met elkaar de hoeveelheid rest afval door goed te scheiden. Het is een waar paradijs voor mens en dier met verschillende orchidee-soorten, fruitbomen en een diversiteit aan vlinders. Geniet van jullie reis en “fladder” als het zo uitkomt weer gezellig bij ons aan! A la prochaine, Manja & Aschwin

• juli 2020

Zeer leuke, kleine camping. Je voelt je hier zeer welkom. Wij zijn langer gebleven dan de bedoeling was. Ook zeer mooi onderhouden en proper.

Bedankt & hopelijk tot ziens. Fijne reizen! 🌞

• mei 2022