we stopten op 01/01/2024 camperparkeerplaats zonder enige service, vrij rustig (de gemeenteweg loopt vlakbij maar met weinig verkeer). (het is een gedeelde parkeerplaats)

• maart 2022

Als uw voertuig langer is dan 5 meter, laat het dan staan. Zelfs in het laagseizoen moeilijk te rangschikken, vooral omdat het een doodlopende weg is. Beter rondkijken voor een plek! !

• september 2021

Ik zou onderstaande adviezen inderdaad zeker ter harte nemen. Wij dachten dat onze Camper TomTom er wel uit zou komen, maar nee dus. Ons advies: ga gezellig bij een van de wijnboeren in de omgeving staan.

• maart 2022

• september 2021