mooie camping maar de hoger gelegen percelen zijn slecht te bereiken voor campers. kleine plaatsen en moeilijk om een draai te maken. Er zijn wel veel faciliteiten. ik kreeg een beetje het gevoel dat honden niet welkom zijn.

• april 2019

Zeer mooie camping met veel faciliteiten zoals binnen en buiten verwarmde zwembaden, een kleine winkel en een restaurant. Vriendelijk personeel en werkend internet. Op hogere percelen ziet u een prachtige zonsondergang boven de Atlantische Oceaan.

• april 2019

Campsite Airotel Itsas Mendi