Prima camperplaats met een gratis Sani-zuil. Zelf een plaats zoeken en betalen op het kantoortje of de onkosten met het roze briefje dat op de voorruit is gedaan, in het brievenbusje bij het kantoortje doen. Leuk meer met strandje. Restaurant op camping is niet geweldig.

Ellen-vd-Oord

prachtige plek op schaduwrijk gras voor een interessante prijs-kwaliteitverhouding zwemmen in het nabijgelegen meer pas op voor overstromingen en als het regent vanwege risico op natte grond toch raad ik aan

titicampertruck

prachtige plek aan het meer. We konden heerlijk onder de bomen staan. Voor € 9,00 schone toiletruimtes, buitendouche en servicestation.

Aire de Camping-Car du Lac