wat een mooie plek. we hebben hier 1 nacht gestaan leuke wandeling langs het meer en iets van de plek af alle los mogelijkheden

• maart 2023

Prachtige plek, alleen her geluid van zingende vogels. Maar...., de deur van het hokje van het sanitair zat dichtgeschroefd. Dus geen voorzieningen behalve het lozen van grijs water op ongeveer 100 m

• april 2022

zeer rustig gelegen ( 14 april) ongelooflijk mooie setting en wakker worden met de vogels en zonsopgang aan het meer schitterend plaats. niemand gezien voor ontvangen Eurotjes

• maart 2023

• april 2022