Top…👍 We waren er de laatste dag van het seizoen, toch een super vriendelijke ontvangst door Les en Laura, bovendien een zeer behulpzame Les met de accu pech aan onze camper. Zeer bedankt Les! Verder kunnen we alle voorgaande reviews onderschrijven. Tot de volgende keer.

Hans-en-Telka

Het was leuk u beiden te ontmoeten en hopelijk heeft u het batterijprobleem opgelost, zodat u van uw vakantie kunt genieten. Goede reis verder en ik hoop je ooit nog eens te ontmoeten.

Een verademing wat een mooie mini camping,heel vriendelijke ontvangst, hier twee nachten gestaan, komen zeker terug Frits en Nelly

F.J.-Schoonbeek

Hallo Frits & Nelly, Ik ben blij dat u genoten heeft van uw korte verblijf bij ons en mijn excuses voor het late antwoord op uw vriendelijke recensie over onze camping. Omdat we een paar dagen weg waren, konden we niet eerder op u reageren. Hopelijk zien we je volgend jaar weer, maar voor nu een veilige reis verder. Groetjes Les & Laura

Wat hebben we genoten van deze heerlijke, rustige en schone camping. De campingbeheerders waren zeer vriendelijk en gastvrij! De fietstocht naar Thiviers was prachtig! We komen hier zeker een keer terug! groet Joost en Dineke Zijlstra

Hallo Joost & Dineke, Hartelijk dank voor uw zeer vriendelijke beoordeling van onze camping en het was een genoegen om korte tijd uw gastheren te zijn. Goede reis verder en laten we uitkijken naar uw volgende bezoek aan ons. Laura & Les.

Mini-camping La Petite Lande