• februari 2020

Heel fijne rustige stille camping. Eigenaar komt 's avonds naar kantoortje, waar betaald kan worden. Sanitair goed. Plaatsen met schaduw zowel als zonnig. EUR 16.44 camper, twee pers incl. electra.

• november 2018

tja...tis niet goed tis niet slecht. schoon en rustig maar duur en afgelegen

• april 2018

Dec. 2017. Wat een lieve behulpzame Franse dame! Legde haarfijn uit hoe we over de camping naar onze plek konden rijden, we waren de enigen. Heel leuk versierde camping met functioneel sanitair. Dorp met winkels en vvv. Tussen de rivier en camping is een klein arboretum.

• februari 2020

• november 2018