• april 2022

wij waren hier 15-4 -2022 en de camping was net geopend alles piekfijn in orde voor het paasweekend wij betaalden €28 voor 2 pers en camper

• september 2019

Alles piekfijn in orde. Geen probleem om 36,00 euro te betalen maar beetje zuinig om dan geen wc papier op te hangen

• juli 2019

Hele mooie camping, erg vriendelijk personeel. wel laag hangende takken, waar je moeilijk met je camper onder door kunt zonder te krassen. We hadden een mooie plek maar konden er niet op van wegen de takken.....de tuinman was snel ter plekke om de takken te snoeien !! Super !

• april 2022

• september 2019