heerlijk rustig groen plekje, bel de eigenaar als je arriveert (landcode Fr is 0033) Gratis, er is zelfs een keukentje met koelkast. Vrijwillige bijdrage mogelijk. Ijsvogeltjez te zien!

Esther68

Wanneer mensen hun prachtige stukje privé eigendom open stellen voor anderen om ervan te genieten, dan kunnen we daar enkel dankbaar voor zijn. We werden ontvangen door de vriendelijke broer van de eigenaar en mochten zelf een plekje uitkiezen. Rustige nacht, geen last van de doorgaande weg.

• augustus 2021

Prachtige omgeving. Heerlijk rustig. Veel voorzieningen en volledig gratis! Enorme aanrader.

• augustus 2021

Parking Abjat-sur-Bandiat