• augustus 2017

We moeten de schuld ....... Rating 1 alleen voor het feit van de bestaande.

• september 2013

Voor enkel een overnachting op doorreis is deze plaats prima. Ligt tegenover station maar geen last gehad van de treinen. Ook verkeer over doorgaande weg viel mee. Bakker om de hoek, net als de glasbak waar de lokale bevolking 'smorgens massaal gebruik van maakten. Overigens geen last van gehad.

• februari 2013

Ganse nacht goederentreinen om het half uur een trein. Het ligt ook nog langs een drukke weg. Alle service en gratis.

• augustus 2017

We moeten de schuld ....... Rating 1 alleen voor het feit van de bestaande.

• september 2013

• februari 2013