kwamen inchecken maar kon niet met ACSI campingcard! dit wordt hier niet meer geaccepteerd werd ons medegedeeld. sorry maar dan moet je het ook niet ophangen. er waren nog genoeg plekken maar alleen als je €27,32 en €5,- voor de hond wilde betalen. Zijn dus maar doorgereden.

• mei 2022

Ongelooflijk. Vorig jaar eind augustus, begin september en dit al vele jaren prijs met Acsi kaart 18 euro. Poging tot een reservering voor dezelfde periode dit jaar en dezelfde diensten ... 43 euro. De camping is van eigenaar veranderd!!!!! Weglopen, denk ik.

• september 2021

Nieuwe jaarlijkse mededeling: Top le must. Perfect. Alles is onberispelijk. Plus het strand en de stad 300m aan weerszijden. Ah! ja, behalve zomer, met ACSI-kaart 18 euro, elektriciteit inbegrepen !!!!

• mei 2022

• september 2021