Geen aanbevolen plaats, allemaal modderig, een moeras, toen we ons op het perceel bevonden, moest ik bijna de reddingsplaten gebruiken. Zeer moeilijk grijs te legen, water vullen onmogelijk. De eigenaar (een heel oud persoon) erg onaangenaam en onbeschoft.

LaCamiVan

Dicht bij centrum en gezellige terrasjes. Sanitair verouderd en kan beter verzorgd worden, weggetjes zijn niet meer verhard, bij regen weer slijk. vuil water moeilijk te verwijderen, wij vonden geen proper water om bij te tanken. goed voor door reis.

Frank-en-Linda

aardige camping, maar meer als overnachtingsplek. sanitair is netjes maar verouderd. douchewater is wat koud. de prijs is natuurlijk prima.

Camping Chourio