Als een camping 5 sterren heeft, verwacht ik een betere service. De toiletten waren tenminste schoon. Papier zou wenselijk zijn. Te duur voor deze plek. Meestal chalets. En het uitzicht op de begraafplaats is erg goddeloos.

Blutti

Camping met bar, eetgelegenheid, zwembad en veel sanitair. Heel schoon sanitair. Prima camping met ruime plekken

• april 2023

Mooie camping met alle voorzieningen. Vriendelijke ontvangst bij de receptie. het was nog erg rustig eind April.

• april 2023

Camping Les Sables