MGRobbie

Goedemiddag, Het spijt mij te horen dat u niet van uw vakantie heeft kunnen genieten zoals u had gewild. Ik hoop dat je ons een tweede kans geeft en dat je de kans krijgt om onze camping te zien met zonnig weer :) want iedereen verdient mooi weer tijdens zijn vakantie! Fijne dag, Iris

vriendelijk onthaal camping ok maar het sanitaire is niet proper en heeft eens een opknapbeurt nodig wel een mooie plaats om te vertoeven

Dejoderudy

Hallo, Het spijt me te horen dat u niet van uw verblijf bij ons heeft genoten. Ik hoop dat er toch positieve punten te vinden zijn en dat u ons een tweede kans geeft. Fijne dag verder, Iris

jumo66

Bonjour, Ik ben zo blij om te weten dat je genoten hebt van je verblijf in ons kleine paradijs :) Bedankt voor al je complimenten, ze verwarmen mijn hart (ook al is het hier erg warm vandaag). Ik hoop u nogmaals te mogen verwelkomen, voor weer een geweldig en ontspannend verblijf! Prettige dag! Iris

Camping Le Capeyrou