Vriendelijke ontvangst door Nederlandse eigenaar. Wat een heerlijke rustige plek zo in het naseizoen. Blijft vanwege het mooie weer tot 15 oktober open. Toppie! De meesten zijn al dicht. Onze camper van bijna 7 meter kan hier prima staan.

biesmans47

we werden zeer vriendelijk ontvangen en mochten zelf een plek uitzoeken. De plaatsen zijn natuurlijk en groot maar zeker niet vlak dus even goed zoeken en blokken mee. geschikt voor buscampers en niet al te lange campers. Receptie, broodjesservice, klein restaurantje en zwembad.

Camping Bas de Meygnaud