Een mooie plaats onder de pijnbomen, met uitzicht op heideveldje onder de pijnbomen. Sanitair verouderd maar schoon. Aanrijroute; volg niet Google maps! Rij naar de rotonde bij de golfbaan en sla de weg Allee des Cigales in, na 400 meter kom je bij de slagbomen van het parc.

tmzwoude

We konden onze voortent niet volledig uitklappen, dus de plaatsen zijn krap! Aan de andere kant, wat echt merkbaar was, is dat we voor een keer niet werden gewekt door blaffende honden en we niet moesten kijken waar we liepen: geweldig initiatief van de manager!

• augustus 2021

prima plaats om te staan. we betaalden eind aug. 20 per nacht met elektriciteit. dat is inclusief toegang tot het strandbad. Eigenlijk sta je op een terrein met chalets waar aan de achterzijde ruimte is voor campers. het sanitair is belabberd, maar schoon.

• augustus 2021

Aire de Camping-Car Lac de Clarens