Camping Du Pas des Biches

Celles, Charente-Maritime, Nouvelle-Aquitaine, Frankrijk

Als je naar een cognac proeverij wilt en dan daarna op een camping met zwembad wil slapen en van een eenvoud maar netje houdt, dan is dit de place to be. Eigenaar is erg vriendelijk net als zijn dochter en toekomstige schoonzoon? Wij komen nog een keer terug voor die heerlijke cognac .

• oktober 2021

Rustig, rommelig. Wij hebben geen receptie kunnen ontdekken. Een op de camping staande mevrouw heeft "ergens" naartoe gebeld en we konden voor € 12 een nacht staan. Maar nog eens.....nee!

• oktober 2021

Camping Du Pas des Biches