prima camping met wat ouder maar schoon sanitair. lekker warm water! Gelegen vlakbij de Charente!! leuk restaurantje, ook aan de Charente, maar die was nog dicht.

ws.koenderman

vriendelijke ontvangst en goede service. keurig sanitair met zeep en handdoek. rustige ligging bij een riviertje waar je in de zomer kunt kajakken

user133191626

prima ontvangst, spreken geen Engels, maar we komen eruit. sanitair redelijk. WiFi voor 1 device, en niet al te best. maar voor 17,00 staan we hier prima. lekker gewandeld door het park.

Camping le Rejallant