• mei 2022

• september 2020

Een uitstekende camping die ca €15 per nacht zou kosten. Dat was echter niet het geval. Op 7 september betaalde wij € 19,10 per nacht. Er is een kleine bar waar ook pizza en frites beschikbaar zijn , echter... dat is er alleen maar voor de lunch, niet in de avond.!

• september 2019

prima camping met loosput en goede voorzieningen. fijn en schoon sanitair. maar dat fietsen....met de ebike naar Domme is een hele stiele klim van 150m (!). Ook andere richtingen niet te doen zonder ondersteuning 😊

• mei 2022

• september 2020