mooie plek vlak bij maar jammergenoeg geen zicht op de rivier. We stonden hier met nat weer en de plekken zijn niet verhard. tevens konden we niet betalen omdat dit bij de Tourist Info moet die dicht is in ‘t weekend en maandag. geen voorzieningen maar geweldig historisch stadje

GKR

Een heel fijne camperplaats voor de zelfvoorzienende camperaar, €1,90/24h of €2,50/48h. Leuk levendig stadje.

Anneke-Dirk

gemeentelijke camperplaats zonder voorzieningen, dit betreft een proef, als je €1.90 voor een dag gaat betalen bij het vvv kom je in een gezellig authentiek dorpje,

Aire Campingcars