• april 2023

OK maar vanuit ons oogpunt niet meer dan oké. We verbleven slechts één nacht.

• augustus 2021

De moeite waard om deze camping te bezoeken. Sanitair is oud - alleen buitenkant is vernieuwd - maar schoon, ruim en goed heet water. Fietspad langs de Lot loopt langs de camping. Mooie omgeving om te fietsen.

• juli 2021

Prima camping, sanitair is verieuwd dus goed. Aardig ontvangst, direct aan de Lot. 2 personen all in op 5 juli €16.

• april 2023

OK maar vanuit ons oogpunt niet meer dan oké. We verbleven slechts één nacht.

• augustus 2021

• juli 2021