Ook wij zagen hier geen enkele verwijzing naar een camping en dus ook door gereden. Jammer, leek een mooi plekje!

Henny-Stigter

een heel leuke plek. onder de bomen langs de kiwi planten. Goede voorzieningen stroom water afwassen douches wc en een relaxte sfeer. kost 5 euro pp + 2euro stroom en 50 centen toeristenbelasting.

• december 2022

Werden helaas niet toegelaten door verkoopmedewerker. Eigenaar was niet aanwezig. Verderop (5 km) een camperplaats gevonden.

• december 2022

• Route des Gaves 1506