Locatie aan druk landweggetje, chatteau mevrouw komt snel naar camper toe wil graag verkopen, licht opdringerig. Uitzicht uitmuntend! Verder weinig te doen, alleen wijn.

• februari 2023

Goede gratis tussenstop met ehu en water, heeft zelfs toilet en douche maar behoorlijk vies en onuitnodigend. Goed uitzicht en wandelen maar niets interessants. Kleine wijnmakerij dus kocht wat wijn omdat de stop gratis was.

• november 2022

Een prima plaats om te overnachten. Van de weg hebben we geen last gehad. Prachtig uitzicht over de nu geoogste wijngaarden. Met een doosje wijn voor een zeer redelijke prijs gaan we weer door naar Spanje.

• februari 2023

• november 2022