• april 2023

mooie nette camping op 5 minuten lopen van het strand. grote staanplaatsen voor campers en caravans. fietsverhuur, animatie en een groot binnen zwembad. veel fietspaden rondom de camping. het is vooral een windsurf walhalla.

• september 2021

Grote camping, mooie zwembaden. Kleine plaatsen en rommelig. Sanitair niet schoon. Veel drukte, veel verkeer op de camping, zelfs in het naseizoen. Dit soort campings slaan wij liever over….maar de ligging is uitstekend!

• augustus 2019

Grote camping met een prachtig waterpark (binnen en buiten). Staanplaatsen groot genoeg, maar niet erg mooi. Eind juli hadden we spontaan 2 zitplaatsen.

• april 2023

• september 2021