• december 2021

Dicht bij het dorp en winkels.....maar drukke weg De gemeentelijke afvalcontainers zijn vlakbij en mensen steken op elk uur het gebied over om hun afval af te geven.

• juni 2021

De gammele zuil levert geen stroom meer. Misschien ook wel omdat opladen voor de auto betaald moet worden.

• maart 2019

Het was de hele nacht stil. Geen vrachtwagens, geen hoorbaar verkeer. Ik koos ervoor om weg te parkeren van de weg en door een schoolbus die daar woont en daar vrachtwagens zou hebben geblokkeerd.

• december 2021

• juni 2021