gesloten op 4 oktober 2023 jammer want in de app staat dat deze camping nog open is, graag aanpassen

Rianne-B

Fijne kleine en groene camping. Hartelijke ontvangst. Brandschoon sanitair. Tussen Hemelvaart en Pinksteren waren we de enige gasten. Ondanks de ligging naast een weg was het heerlijk stil. €17 met ACSI. Op onze plek schotelontvangst. Bakker op flinke loopafstand.

• maart 2023

Dicht op zaterdag 11 maart. Zag er doods uit. Hang een briefje op. Hier komen we dus niet meer terug.

• maart 2023

Camping Le Rey