• augustus 2021

Waardeloze, typisch Nederlandse, ervaring. De eigenaren zijn Nederlanders! Er is geen plek want de chambre d’hôte is bezet en dan hadden we moeten reserveren. Dit staat nergens vermeld.

Moeder12

Beste Moeder12, Jammer dat jullie teleurgesteld weggingen. Ik zie inderdaad dat er niet vermeld staat dat er gereserveerd moet worden, dat zal ik aanpassen. Het overviel ons nogal, mijn zoon deed de deur open en mijn man/zijn vader is net overleden. Ik wens jullie een fijne reis toe.

• augustus 2021

Joli Verger