prima plek en ik denk nu op een andere plek vlak bij de kerk. Een paar 100 meter naar beneden 2 prachtige wandelingen rond het meer.

• september 2021

In het centrum tussen kerk en mairie staat een verwijzing naar een andere camperplek. De coördinaten zijn niet correct. Als foto is een schermafdruk toegevoegd van de goede coördinaten. Overigens een prima plek met gratis 2 muntjes voor twee uur stroom en 15 minuten water.

• oktober 2020

Naar aanleiding van onze eerdere beoordeling is de site opnieuw geasfalteerd en staan de plaatsen nu moeilijk. Dit dorp is erg mooi, heeft veel voorzieningen en ligt vlakbij de meren. De toiletvoorziening is onberispelijk.

• september 2021

• oktober 2020