Camping Les Acacias

Messanges, Landes, Nouvelle-Aquitaine, Frankrijk

• mei 2022

Fijne camping,in het voorseizoen heerlijk rustig. Prima fietsmogelijkheden . Fijne plaatsen, meestal afgebakend en vlak. Supermarkt op 5 min. fietsen. Sanitair goed en schoon. Min puntje is de warmwatervoorziening bij de afwas plaatsen,deze is eigenlijk koud of duurt ellenlang.

• september 2020

Geweldige plek in onze favoriete regio. Paramedici erg schoon en goed onderhouden. Rustig en slechts 15 minuten fietsen naar Messange Plage, perfect voor 18 € en 10A-elektriciteit.

• mei 2022

• september 2020