wat een mooie plaats, museum is top en lekkere drankjes geproefd ( ook gekocht natuurlijk). Geweldig

DePizzabakkers

Super mooie locatie. Midden tussen de wijngaarden, achter het Eco museé de Cognac. Voor 8 euro pp krijg je er een rondleiding en proeverij erbij, zeker aan te raden. Ook de plek met de camper , achter het museum is super. een enorm Grasveld, waar je zelf mag kiezen waar je gaat staan.

SilverStorm

wat een prachtige, ruime, verzorgde plek! midden tussen de wijnvelden. super vriendelijk ontvangst toen we ons even kwamen voorstellen in het museumwinkeltje wat bij de plek hoort. wat een ruimte en rust!

Parking Domaine De Tesseron