Met de camperplaats is niets mis. Stad is wat saai. En de hele dag die straaljagers! Hoe houden de bewoners dat vol?

Sandor-Gora

Hallo, wij danken u voor deze beoordeling en uw mening. Mont-de-Marsan herbergt namelijk luchtmachtbasis 118. De activiteit van deze basis kan per periode dichter zijn, afhankelijk van de uitgevoerde oefeningen, zoals momenteel het geval is. Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in onze regio en wensen u een fijne dag.

Van 12-15 maart 2024 gestaan. Alle elektriciteitzuilen werken, WiFi werkt. water laden en lozen. Na 12 uur stroom eenvoudig aanvulling gekocht. Prima lokatie met ruim wandel mogelijkheden voor de hond. Droog (grond) in een nat Frankrijk. Wij komen graag terug.

M.-Heesters

Hallo, wij danken u voor deze 4 sterren en deze feedback. Wij zijn blij om uw reactie te lezen en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons campergedeelte.

Na 1 maart kost het 7,50 plus 2 x 0,65 euro, totaal 8,80. Goede overnachtingsplaats.

Hallo, wij danken u voor deze 4 sterren en uw feedback. Erg mooie dag

Hallo, wij danken u voor deze 4 sterren en uw feedback. Erg mooie dag