Hallo, na informatie bij het gemeentehuis is er geen stroom, alleen water, legen zwart water en cassettes, gratis. Dank aan de gemeente voor dit kleine gebied.

Persane

wij stonden hier op 01/06 helemaal alleen.prachtig zicht op de tuin en rustige omgeving. inderdaad geen gratis stroomvoorziening meer.

Tsestigh

sinds 10/22 is er wegens de energiecrisis geen elektriciteit meer voorhanden. Voor de rest nog steeds prima plekje. wij stonden hier alleen op 1 mei 23

• Rue de la Foucaudie

16440, Nersac, Frankrijk