• september 2021

prima plek. alles werkte. het is niet alleen een service plek. Je er ook overnachten. Met een lange kabel kun je ook de stroom gratis gebruiken. Overdag wel verkeerd lawaai.

• september 2018

Alles werkte. Geweldig dat zo'n kleine gemeenschap ook een hart voor ons RV-bezitters heeft. ;-)

• augustus 2017

Sanizuil werkt weer prima ,01-08-2017.of electra werkt onbekend. Veel verkeer vlak langs de kleine cp , we zijn verder gereden naar Blasimon bij wijnboer geweldig adres voor 5 € en doodstil

• september 2021

• september 2018