gemakkelijke wandeling naar de stad. een hele goede lucht. Ik hield van de kippen die rondliepen

RHM

Op deze cp 1 overnachting gedaan, laatste plekje kunnen bemachtigen na meerdere volle cp's en campings te hebben aangedaan. Alles vol in het naseizoen. Prima cp met water en afval voorzieningen, grote LeClerc op 10 min loopafstand. €7 betaald bij de paal, was makkelijk om te doen

• oktober 2022

De CP ligt gunstig en aan een rustige weg, overal tv-ontvangst. Stad is interessant qua geschiedenis. Idd politie controle gezien op de CP.

• oktober 2022

Aire Municipale