prachtige rustige plaats jammer dat het vol stond met auto’s toch een plaats,konden niet aan de elektrisch, niet echt een probleem we konden er zonder leuke winkel klein. maar je kan er veel vinden top plaats als je van rust houd. Danku

Werlen

wat wil je nog meer alle voorzieningen gratis, mooi aangelegde plaatsen kleine supermarkt om de hoek mooie wandel -,fietsmogelijkheden wel heuvelachtig bedankt gemeente Sadroc

dicht bij de snelweg ideaal op doorreis en een wekker moet je niet,de kerkklokken starten om 7u

Aire Municipale