Prima plek om St. Emilion te bezoeken. Proeverij is zeer eenvoudig. Water vullen is mogelijk. Vriendelijkheid, matig

NH&MG

Vriendelijke ontvangst; prachtig landschap tussen de wijngaarden. We hebben er erg van genoten. Uitstekende locatie om deze wijnstreek te verkennen. mogelijkheid om vers water te vullen. Tip: het lozen van de grijswatertank en het chemisch toilet kan in Pomerol, op slechts 6 minuten afstand.

• april 2023

erg vriendelijke ontvangst, geen enkele druk om wijn te proeven of kopen. Heerlijk rustig staan in de wijngaarden.

• april 2023

Chateau La Rose Cotes Rol