Saint-Jean-de-Luz, Pyrénées-Atlantiques, Nouvelle-Aquitaine, Frankrijk

onrustige locatie, aan drukke weg en bij het treinstation - centrum 200m

• Chemin de Chibau

64500, Saint-Jean-de-Luz, Frankrijk

• maart 2022

Ja zeker een drukke maar een prima camperplaats wel je oordopjes erin doen als je een slechte slaper bent. Wij zijn nog in de stad en naar het strand geweest allemaal goed aan te lopen. S avonds nog heerlijk gegeten in de stad prima plek en dat voor €4,00 per dag inclusief loozen en wateriname.

• maart 2022

Tja je staat tussen het spoor en de weg, maar wij slapen overal dwars doorheen dus dat is geen probleem. ‘s Morgens heerlijk verse vis in de haven gehaald en nog even naar de geweldige markt! Erg gezellig plaatsje waar je leuk kan winkelen en veel bars/restaurants.

• maart 2022

Tussen weg en spoor. vlak bij de omroepinstallatie. we kennen het spoorboekje nu uit ons hoofd ! Maar toch, voor 4 eurootjes, incl gratis water, hebben we op doortocht heel aardig gestaan. Leuk haventje, aardig oud winkeltjes centrum en leuke terrasjes. Wat wil een eenvoudige camperaar nog meer ?

• Chemin de Chibau

64500, Saint-Jean-de-Luz, Frankrijk