• oktober 2022

Voor een camper met een baby waren we €50 kwijt! in dezelfde straat hebben we voor €19 gestaan maar die camping was dicht. verouderd sanitair en een speeltuin met losse schroeven. Waarom niet 1 ster? omdat het uitzicht prachtig was.

Geweldige plek voor toegang voor 2 surfstranden. Faciliteiten doen het werk en de prijs is redelijk. Ik had het gevoel dat veel mensen het strand bereikten via de camping, waardoor we ons een beetje onbeschermd voelden - raad aan om een site weg te nemen van de ingang

• september 2021

Redelijk mooie camping. Wij wilden hier op 10 september 2021 verblijven. Geen Acsi korting, meer als 30 euro voor een plekje zonder stroom. We zijn maar verder gegaan.

• oktober 2022

• september 2021