een prachtige cp met mooie uitzichten. we hadden geluk dat er dorpsfeest was, wel daardoor last van de muziek wat tot 4 uur snachts doorging. 2 nachten is gratis, 3e nacht betaal je 8€ voor!

• september 2021

we waren hier 20 sept maar geen cp plaats wat foto’s aangeeft,

• augustus 2021

Prachtige plek met schitterend uitzicht, slechts voor 6 campers ( als je genoeg kabel bij hebt ) stroom. Heerlijke schapen kaas gekocht. Minpuntje is dat de eigenaresse heel bang is van corona en je buiten een mondkapje op moet.

• september 2021

we waren hier 20 sept maar geen cp plaats wat foto’s aangeeft,