• april 2023

vandaag langs geweest, bareel geopend met kaart. moest even terug achteruit omdat ik er in één beweging niet in kon, te smal, bareel terug dicht. Game over. staan nu gratis aan watertoren

• augustus 2021

Kleine Aire. Toegang met Card(€5). uiteraard opladen. (Mooi systeem trouwens).Bij binnen rijden direct links draaien en met achterkant verharde plaats oprijden. Mogen wel wat boompjes en groen geplaatst worden. Via pad naar zee lopen max 10 min. Camper max. 7m.

• augustus 2020

Krappe ingang, is duidelijk niet over nagedacht. Ging met camper van 7.5 meter. Maar langer zou ik niet riskeren. Moderne voorzieningen. Wifi werkt bij ons in juli niet, heb hen dat ook gemeld. Mooi pad naar het strand. Maar buiten strand is er niets te beleven.

• april 2023

• augustus 2021

• augustus 2020

BENIMARMILEO

Aire Camping-Car Park de Saint-Palais-sur-Mer.