Stonden er smiddags even alleen, zouden lopend naar Chateau Gort gaan. Maar nav de reviews die we toen lazen mbt inbraken toch weer vertrokken en met camper naar chateau gegaan. Daarna op kleine camping Port Neuf in naast liggend dorp overnacht. Geen aanrader dus.

egbert-van-der-veen

pas op bij deze camperplaats. wij zijn hier beroofd door een nachtelijke insluiper. een gratis overnachting (kaartautomaat was buitendienst) werd zo een kostbare geschiedenis. behalve dat het een goede plek is om bij ilja gort langs te gaan is er verders niks

• Rue des Milonis

33240, Saint-Romain-la-Virvée, Frankrijk