Ik sluit me bij de vorige schrijvers aan, met als aanvulling: broodservice alleen in juli en aug. Dorp met winkel, bakker , restaurants 3 km verder, goed per fiets te bereiken. Uiterst vriendelijke en behulpzame beheerders, er wordt Engels gesproken.

• mei 2022

zeer mooie camping met vriendelijk onthaal, heel behulpzaam, spreken Engels, we waren laat toegekomen en ze maakten voor ons nog eten klaar, een aanrader wie rust zoekt terwijl kinderen in speeltuin of zwembad spelen. Ivo en Jaak

• september 2021

Een natuurlijke camping met grote plaatsen. Vriendelijke ontvangst door de eigenaar met uitleg en uitnodiging voor een drankje. Voor wie rust, ruimte en een natuurlijke omgeving wil zoals wij een prima plek. Wie animatie en organisatie wil, niet doen.

• mei 2022

• september 2021