ook wij moesten 28,00 betalen incl stroom en hond

Jurjen.Idema

Hallo , De prijzen voor 2024 zijn als volgt, € 24,- alle belastingen inbegrepen voor 2 personen met een staanplaats en elektriciteit. Voor een extra hond wordt € 4 in rekening gebracht. Wij hopen dat u een leuke tijd heeft gehad. Mooie dag . Met vriendelijke groeten

De prijs die wij 10/4-24 betaalden was 25 euro. We hebben geen serviceplaats gevonden voor het legen van zwart of grijs water of het vullen van stilstaand water.

Trond500

Hallo, de prijs is 24e, alle belastingen inbegrepen voor een staanplaats met elektriciteit en 2 personen. Prijzen staan duidelijk vermeld bij de ingang van de camping en op onze website. We hebben alle diensten op de camping, afvalwater legen, toilet legen, water vullen met verschillende waterpunten. Wij stonden tot uw beschikking om u te begeleiden. Met vriendelijke groeten

Een leuke camping, iets buiten de route. Ik was ruim € 25,- kwijt voor 1 nacht zonder partner, maar met hond en stroom eind september. Handig dat er een supermarkt vlakbij is. Aardige ontvangst en in het Engels.

ook wij moesten 28,00 betalen incl stroom en hond

Camping Vert Bord'Eau