• november 2023

fijne plek superrrr stil en lekker donker,uilen te horen geweldig! water en elektriciteit prullenbak wij vonden het super,aardige eigenaren! wij komen terug,gaf goede tips voor huis kopen, bedankt.

• januari 2023

Na alle lovende reviews even onze ervaring. De eigenaren waren niet aanwezig, geen water beschikbaar, WiFi wachtwoord onleesbaar en de staplaatsen zijn verre van horizontaal. Muv de electriciteit dus eigenlijk niks speciaals en is 10 euro best aan de prijs voor het gebodene.

• oktober 2022

Een heel mooie en rustige camperplaats. Aardige eigenaar en we kregen veel tips over de omgeving , de rivier en de mooie wandelroutes. Reeën gespot!! Stroom en WiFi aanwezig, heel goed geregeld. Wij zijn hier 3 nachten geweest en het was een fijn verblijf.

• november 2023

• januari 2023