Plaats met spectaculair uitzicht op de rivier, rustige plek en met alle gratis diensten behalve elektriciteit, die € 2 kost voor 5 uur en naast een supermarkt en apotheek.

berkut5959

Mooi uitzicht op de Garonne. Wij hadden, jammer genoeg, slecht weer. Als je stroom wilt dan naar office de tourist voor een jeton. 2 euro voor 5 uur.

josbets

super mooie cp, wij stonden helemaal vooraan en dus schitterend uitzicht. hele dorp door gelopen tot aan de brug en weer terug. inderdaad alles aanwezig, water, verzorging, supermarkt

Aire de Services Tonneins