• september 2020

September 2020 Grote weide aan een rivier en vlakbij een sportcomplex. super kalm. Het dorp ligt op een steenworp afstand. Restaurants, tabaksbar, bakkerij. Klein, schoon dorp.

• mei 2018

Leuke plek om te picknicken. Direct gebruikt worden in het recreatiegebied met voetbalveld en tennisbaan als parkeerplaats voor bezoekers. Bij onze overnachtende auto reed ik weg tot 3 uur in de nacht. We blijven hier niet meer.

• oktober 2016

Mooie plek in een park met picknick banken. Helaas was eind oktober, hoewel het mooi weer was, het water al afgesloten vanwege vorstgevaar. Je hebt ruimte genoeg om gezellig voor je camper te zitten. Als er een voetbalwedstrijd is, is het misschien vol, maar verder een rustig dorp.

• september 2020

• mei 2018