GESLOTEN - FERMÉ Wij stonden zaterdag 2-7-22 om 15:30 uur hier en de plek lijkt definitief gesloten.

• maart 2022

Camping is oud en wat vervallen. Er staan grote stacaravans de alle stroom aansluiting in gebruik hebben. Toegangsweg is onverhard en vol met kuilen. We werden ontvangen door een valse bijtende loslopende hond. Er zijn betere plekken.

• maart 2022

We zijn hier vandaag, 1 maart. zeer interessante plek, maar helaas wordt alles oud en niet langer mooi en schoon. Jammer voor deze CP. Zou echt een oase van rust kunnen zijn. En de prijs voor ons was € 10 met elektriciteit.

Parking Lac de Castagnet