Heerlijke kleine camping. Engels echtpaar heeft ook een restaurant met leuke prijsjes alleen belangrijk om tijdig te reserveren want met 16 personen is het vol. Afstand tot volgend restaurant is wel ver.

Bloemetjes2003

Prima plek en heerlijk rustig. Vriendelijke ontvangst van Engels echtpaar.

• september 2021

mooi, rustig, klein, verzorgd plaatsje aan de visvijver, vriendelijke ontvangst, schoon zwembad, goedkoop, sanitair verouderd, ideaal als je rust zoekt

Camper300

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze camping te beoordelen. Wat het toiletgebouw betreft, ben ik het ermee eens dat oranje niet voor iedereen de kleurkeuze is (inclusief de mijne!) maar je had de faciliteiten vlekkeloos schoon en goed functionerend moeten vinden.

Bloemetjes2003

Prima plek en heerlijk rustig. Vriendelijke ontvangst van Engels echtpaar.

• september 2021

Moulin de Campech