Supergrote plaatsen op een echte municipal. Redelijk schoon sanitair. Aanrader: het hotel op loopafstand heeft een uitstekend restaurant!

• september 2021

beetje kale camping met aan één kant vaste caravans, schoon sanitair, dorp zelf boven op de berg,wel vlak bij de n88.voor 1 nacht goed te doen 13,90 inc stroom

• juli 2021

supervriendelijke ontvangst van de dame bij de receptie. We kregen allerlei info en brochures over de streek. Je mag er gratis je was doen en de wifi is ook gratis en werkt prima. We betaalden €14,90 in het hoogseizoen, een faire prijs voor deze rustige en aangename camping. Een absolute aanrader!

• september 2021

• juli 2021